Har du ett klagomål?
Klagomål
Om du av någon anledning inte är nöjd med den tjänst som Levler levererar bör du höra av dig så snart som möjligt. Det gör du genom att ringa vår kundsupport på 08 506 517 00 alternativt via e-post [email protected]
Skulle du efter kontakt med kundsupporten fortfarande vara missnöjd kan du gå vidare genom att skriftligen kontakta klagomålsansvarig på Levler.
När du framför klagomål skriftligen ska du bifoga kopior på relevanta handlingar. Det är bra om du anger vid vilka tillfällen du varit i kontakt med Levler och vad de kontakterna handlat om.
Om klagomålet är att betrakta som ett enkelt fel eller ett missförstånd kommer detta att åtgärdas snarast möjligt. Kan vi inte besvara ditt ärende inom 14 dagar från det att vi tar emot klagomålet får du skriftlig information om detta samt information om den fortsatta handläggningen av ditt ärende.
Levlers ambition är att ett klagomål ska behandlas snabbt, effektivt och på ett omsorgsfullt sätt. Att kontakta klagomålsansvarig är kostnadsfritt.
Hit skickar du ditt ärende
Söderberg & Partners Wealth Management AB (Levler)
Att: Klagomålsansvarig Anna Lindman
Box 7785, 103 96 Stockholm
E-post: [email protected]
Så går du vidare
Om du inte är nöjd efter att du klagat skriftligen och fått ditt ärende behandlat kan du vända dig till Allmänna Reklamationsnämnden. Du kan också få kostnadsfri hjälp från instanser som Konsumenternas bank- och finansbyrå, Konsumenternas försäkringsbyrå och konsumentvägledningen i din kommun.
Allmänna reklamationsnämnden (ARN)
Telefon: 08-555 017 00
Webbplats: www.arn.se
Konsumenternas Bank- och finansbyrå
Telefon: 0200-25 58 00
Webbplats: www.konsumenternas.se
Konsumenternas försäkringsbyrå
Telefon: 0200-22 58 00
Webbplats: www.konsumenternas.se
Kommunens konsumentvägledning
Telefon: Kontakta din kommun
Webbplats: www.konsumentverket.se